Alla inlägg under oktober 2011

Av Susanne Engström - 21 oktober 2011 14:11

Tycker folket i gällivare bara blir värre och värre, dom säger gör och ljuger om värre saker. Bryr ni er inte om andra och deras kännslor. Ni är ju era jälva loosers psykfall! Alla hatar ju er varför drar ni inte från stan eller lägger er ner och dör?!


Man lever bara en gång aaaaa. Är det inte så? Att den enda som kan bestämma hur man ska leva är en själv? What the fuck jag är då den enda som iaf bestömmer det över mig själv så skit ner er. Att få nån annan att må dåligt och inte känna sig snygg är lika med att inte kunna känna sympati för nån annan och jag vet att jag är bättre än er.


Fyller 28år väntar mitt 4barn, har jonas och en råtta terror lika charmig som mig. Sist men inte minst min bunus dotter nova. Och vad har du mer än ett jävla misslyckat liv?



Thanks ulf engström för allt!

Ovido - Quiz & Flashcards