Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Ska vi ses i helvetets heta hem?

Av Susanne Engström - 1 juni 2011 16:49

Så naken som jag föddes ger jag dig mitt liv! Kan det vara så jävla illa att man ger nån annan ens egna liv? Är inte livet till att levas utan regler utan en massa måsten utan hat och hot?! Är inte livet till att levas fritt?

Nja möjligen för alla andra men inte mig jag kan vara lite snabb i livs frågor men inget man dör av, jag har tre barn en bonus dotter har just fått jobb på nll avd 6 kirurg/ortoped.

Så enklare än så är det inte du kan inte leva livet utan en massa måsten utan en massa människor som man hatar och älskar beror ju på vart vinden blåser:P Så mitt liv innehåller en massa måsten, vad innehåller ditt?



Hinner man leva livet innan ljuset brunnit ut? Hinner man ända fram tills man är nöjd alla ska ju nån gång dö allas ljus slocknar. Ingen lever för evigt! Dit jag är på väg lyser mitt ljus starkt det är säker. Jag förtjänar lycka kärlek och att andas mina andetag i den takt jag själv vill.



Grattis MATHIAS! Du har då mina alla lyckönskningar.:D



Så vem är galen och vem verkar klok? Du ditt jävla offer eller jag som tar hand om det som betyder något för mig? Kanske jag flyr för att hitta nått jag saknar kanske jag flyr för att jag inte årkar med, men det är du som är galen!



Kanske jag.....kanske jag inte årkar med en börda som mig själv?!



Bite me

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Engström - 23 juni 2013 08:13

Blä ids inte ens börja men en annan dag ska ni få veta allt:P ...

Av Susanne Engström - 4 januari 2012 17:19

Bita eller bitas, hugger innan jag frågar. Du går bakom ryggen och pratar är så jävla less på ditt jag är bäst snacket. Du är inte bättre än mig! Bla bla bla.     Bite me. ...

Av Susanne Engström - 21 oktober 2011 14:11

Tycker folket i gällivare bara blir värre och värre, dom säger gör och ljuger om värre saker. Bryr ni er inte om andra och deras kännslor. Ni är ju era jälva loosers psykfall! Alla hatar ju er varför drar ni inte från stan eller lägger er ner och dör...

Av Susanne Engström - 8 juni 2011 14:44

Var på operation med yngsta dottern, gick bra när man väl fick komma till henne hade hon svårt att andas så hon fick medecin och syre så syresmätningen kom över 88. Hon hade haft lite problem med slem under själva operationen också.     JAG ÄLS...

Av Susanne Engström - 30 maj 2011 20:42

Tänkte jag skulle ge er lite mer skit att skrika om. Respekten ökar och stiger jag vet du inte är bättre än mig men men ta och väx upp.   Ska till åsele på torsdag och hem på söndag! Ska på bröllop, dock inte mitt egna:P   Jahaja börjar jobba...

Ovido - Quiz & Flashcards