Alla inlägg under november 2010

Av Susanne Engström - 25 november 2010 10:22

Japp är det inte så med kärleken att den ska göra ont som satan? Eller va fan? Den ska ju göra ont så länge man inte är i armarna på den man älskar....

En sak till just om kärlek, JAG ÄLSKAR DEJ vad igentligen betyder dom orden? Använder man dom orden för lösaktigt?


Jag är trevig jag är snäll säger inte alltid vad jag vill och tycker. Men trampar man på mitt revir kan man få det hett om öronen! Det är väl inget hot bara ett löfte?! Är det inte så att man måste visa vad man har, är det så att det man har blir mer vill ha it bara för att jag har det? Är man singel vill ingen ha en är man tillsammans med nå vill alla ha en va fan beror det på?


Otrohet då?! Vad är det? Det är ju så att otrohet kan vara så otrilogt många olika saker, vad är otrohet just för dej? Sms telefonsamtal eller ska man träffas och knulla för at vara otrogen?


Jag bloggar bara för att provocera folk i nte för att jag känner att jag måste vara som alla andra för det är jag inte! Jag är hellre hatad för den jag är än älskad för nån jag inte är!


Nåja bite me my fucking bitches.

Av Susanne Engström - 22 november 2010 16:14

Klev upp 05.00, eller 04.45:P Trött i ögat var man då! 06.00 var man i aitik och skulle jobba, skojja som fan att vara där ute.


Jamen säg mej vem som inte har ett sexbehov den människan ljuger!


Bite me

Av Susanne Engström - 19 november 2010 10:12

Oj hej igen det var ett tag sen tänkte börja igen så ni slipper sakna mig,

kollade in alla komentarer ni lämnat om att jag inte ska hata 80or för att dom gillar ju norrlänningar, nu var det ju mera så att jag tycker dom flersta inte alla 08 tror dom är nått dryga skitar men visst jag diggar 08 bara dom inte tror att dom kan sätta sig på mig jag har kaxighet så det räcker vet vad jag vill och hur man ska spela för att få det!


Vad har hänt sen sist, jo jag bor i stan har inte kvar min hund och börjat jobba mycket:P


Facebook då ja det är en jävla lekstuga det är därför jag passar så bra där hahahaha!


Var ut för ett tag sen hmm jo men det var skojj eller ja va fan ska man säga:P


Hur vet man att man träffat den rätta? Ska tala om det för er man känner det i magen i knävecken ja man känner bara det. Man blir som en fjortis!


Bite me my fucking loooosers!


Ovido - Quiz & Flashcards