Alla inlägg under december 2009

Av Susanne Engström - 30 december 2009 14:24

Julafton vart rätt bra hmm jo kan inte klaga fick pengar örhängen muggar filmer en jacka och smink men de bästa av allt var de mina barn själv gjort.


Ja snart ett nytt år å vikten är väl de jag ska låssas lyckas med detta år, fast de säger jag ju alla år så vi får se hur de blir! Ett annat löfte jag ska ge är att ta familjen på semster.


Skriver inte här så ofta hinner inte mycket annat slöa står högst på listan just nu iaf. I morron kommer mathias me ungarna å käkar ska bli skojj. Men nu iaf ska jag hoppa i badet med ebba.

Av Susanne Engström - 4 december 2009 10:29

Wow va tiden har gått fort jennifer och rebecka blir idag 6år 11,01och 11,03 föddes dom. jag älskar mina barn för all kärlek jag möjligt kan ha i denna fett fyllda kropp!


  

Ovido - Quiz & Flashcards