Alla inlägg under april 2009

Av Susanne Engström - 27 april 2009 10:00

Jaha ska skriva lite här till att börja med vill jag att ni ska veta att jag skriver precis va jag vill om! Jag har åsikter om allt och jag vet att jag iaf inte är bättre än nån annan skit! Missbrukare har dött i gve hmm kanske man som mamma inte ska ljuga i tidningen och försköna va en små knarkande ungar gör man ser då bara dum ut sj!

Snart somma jag jobbar på att bli bikinistorlek men de får väl man erkänna att de kostar blod svett å ilska på att hunden drar som fan men annars känns de helt ok!

Har mycket på g just nu plantera sommarens grönsaker banta och hitta den perfekta pressenten till min perfekta systerdotter pussgumman:)

Ska nu gå å kolla va de blir för man min gubbe har lagat så chiing på er. 


Ovido - Quiz & Flashcards