Alla inlägg under december 2008

Av Susanne Engström - 31 december 2008 11:16

Hmm jaja nu ska man ju kladda ner en massa löften som dom flesta iaf inte håller, men jag sätter löften som jag vet att de inte är omöjligt att hålla.


1. Vikten hmm iaf 10kg

2. Nästa tattuering

3. Lillebror åt ebba!


Ja de här jag ju inte vara sååå svårt att fixa el hur?


Nä men nu gott nytt år på er alla och hoppas ni har en kul kväll.


Ps han på kortet har ni ingen chans att få


/S

Av Susanne Engström - 30 december 2008 10:39

Fan va jag är less på er där ute som måste hålla på kalla mej fet! Jag gör allt för att bli snygg men lyckas ju fan inte eftersom ni ändrar idealen hela tiden! Jag ska nu sluta bry mej i va ni tykker men de är svårt eftersom ni kommer så nära och kastar skit el använder er av nin familj till de! Sen jag började förskolan har jag vart mobbat tills gymnasiet då jag visade att ni sätter er inte på mej nå mer! Jävla skitstövlar jag tänker ge igen inget hot ett löfte!


Jag älskar mina ungar och ungarna älskar mej!

Av Susanne Engström - 29 december 2008 18:07

Var på copp idag å då slog de mej va stressar alla människor för? Nytt år blir de ju varge år, varför ta sina sista pengar å lägga dom på oxfilee för 700kr? Nå jag tog då å gick iväg tänker då inte stressa. Köpte kläder på lindex i stället!

Av Susanne Engström - 28 december 2008 13:11

Att bli mamma tidigt var svårt man hade ju inte hunnit leka av sej och sen att första barnen var tvillingar med kolik och hjärtfel gjorde ju inte det bättre nu så här efter fem år har man ju blivit mamma åt en lite tjej till och att de bara var en el att man blivbit äldre gjorde de mycket lättare. Men hur som helst hoppas jag få flerbarn iaf i framtiden men en liten kille i tjejskaran hade ju inte gjort de så dåligt lite gämvikt. Men kanske är de så att jag bara kan få flickor så om jag vid 40år ålder har tio flickor men iaf ingen pojke kanske jag måste inse att i mina gener blir de bara flickebarn. Men lite tur att alla är flickor e de ju då ärver dom ju kläderna efter varandra livet ut:)


Nånå en annan sak jag kom på just i denna stund är va jag har i garderoben ett par helt underbara victoria beckham jeans! Hmm de bli mitt nyårslöfte använda dom! Har nog aldrig ägt ett klädersplagg som kostat så mycket förut man är väl lite av en märkesdonna nu hehehehe. Nä de är jag väl inte och kommer inte heller bli det.


/S 


Av Susanne Engström - 27 december 2008 17:44

Ja då är julen slut för detta år nu kan man ju ansas ut till nästa år el iaf till nästa helg. Ja, jag måste nog ha vart lite snäll för klappar jag fick, en pilatesboll och pressentkort på lindex undrar ju om dom vill säga något åt mej hehehe! Ja men iaf så nu ska man slänga sej i soffan och slappa.


/S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards