Alla inlägg under augusti 2009

Av Susanne Engström - 9 augusti 2009 16:59

Ja, taco gratäng chockladtårta åt jag igår tycker jag bara svullat:p Annars var kalaset bara fiiint!


Nåja bråk bråk å bkråk jag e less på de:P

Av Susanne Engström - 6 augusti 2009 17:15

Mmm enligt mej är de samma sak jag menar båda sakerna är ju en livsstil.

Fick iden till detta inlägg igår ja se de så här att ni jävla yngel brats sitter på krogen å dricker jäger för att visa att ni äger (vilket ni sj bara tror), Och sen har vi älgjägarna tex min pappa (han är tuff) som sitter i skogen och dricker brännvin för att sen visa att dom är norrländska älgjägare å skjuter sej sj i benet:p


Nå ja på ett ungefär är de ju samma, jag hatar ytliga människor som tar allt för givet å tror dom är bäst! Fast dom i självaverket bara är skit.

Jag är hellre hatad för den jag är än älskad för nån jag inte är. Sug på den! Kanske lite bitter men jag är sån person jag tål inge skit om att jag skulle vara bekräfftelse kåt å en wannabe:p vilket jag inte är! Jag vet vem jag är å vem jag kommer bli helt enkelt en fet älskad (iaf av mina barn som inte vet bättre) mamma som gör sitt bästa i livet. Duger inte det?


Har iaf jobbat idag Faaaaan vilka svin ni som läser fordons här i malmberet är, snus å skit överallt. Jag har städat era klassrum å ni är inget mindre än svin som grisar så där:p


Grattis Felicia som bli 2år i morron även Farfar Ivan som oxå fyller fast liiite mera är än 2!


Ebba är party klar på kortet

Av Susanne Engström - 3 augusti 2009 07:06

Jag skiter i allt jag hatar mej sj å jag vill komma ur denna skit! Jag vill sluta plåga kroppen vara nöjd hahaha kommer inte hända men iaf:p


Ska till min mamma today å bada...mmm men iaf duu ska skita i va fan jag gör säger tycker tänker jag är den jag är sååå shit happanes..


Matti glottare hahaha :p

Ovido - Quiz & Flashcards