Alla inlägg under december 2010

Av Susanne Engström - 30 december 2010 21:59

Det du gör kommer jag göra värre!


Imorron reser man bort kanske inte så långt men jag ska då ta en rejäl sup, huvva känner redan skalle banken!:D Hahahahaha nu mina fucking losers hoppas jag ni får ett gott nytt år!


Kiss my as, love u.

Av Susanne Engström - 29 december 2010 21:17

Ja, vad ska ni göra till nyår? Jag ska iaf göra samma som på julen bara slappa! Fan vad tråkigt det lät tro mej det är det ju oxå men va fan det överlever man ju iaf!


Julen, jag hade då vart snäll tomten gav mej massa klappar en jacka smycket mm. Ebba var sjuk mindre roligt men nu är hon iaf frisk ska fira nyår med pappa.


Ta åt dig, jag tycker du är en skit. Eller kanske inte men jag tycker iaf inte om dig nå mer, fast är det lögn? Vem annan än jag kan avgöra det? Min vän du har sårat mig igen, inget ovanligt men det gör ont! Vänner för livet?! Se you in hell!


Jag hatar lyckliga människor, bite me!


Av Susanne Engström - 9 december 2010 18:33

Jobbet går prima, jag vill vara ledeig ledig ledig!


Jokkmokk johoja for i söndas kom i går ni ska veta att det var trevligt fick ju krama min svart vita prins:D Fast han är ju lite vad ska man säga bråkstakig när han ska hoppa i sängen ocg dra i kopplet. Men vet ni vad han kan göra han ligger på rygg och bresar för att visa hur husse gör:D Hahahahahaha!



Julen snart kommer det vad vill ni ha i julklapp?!

Av Susanne Engström - 4 december 2010 11:20

Jo idag ska man på kalas hurra hurra är kalas fin med horröda naglar.....


Jobbet fy fan vad jag hatar jobbet. Jag hatar inte att jobba utan att jag hatar att jobba åt firman jag jobbar på! AITIK OCH LKAB är fina ställen men resten suger ju!


Livet då ja vad kan man säga hände inte vidare mycket, är min bf vecka så får se om man lämnar komunen:D det vet man ju aldrig!

Ovido - Quiz & Flashcards