Alla inlägg under augusti 2010

Av Susanne Engström - 25 augusti 2010 11:20

Jahaja är jag en bybo med dialekt? Pratade me min bror itelefon och slogs av att han har en tydlig dialek hur fan ska inte jag själv låta då? Jag älskar dialekter ialla fall bydialekter kommer man ner mot landet pite börjar det bli svårt att fatta:P hehehehe nja men nästan iaf eller hur?! Ja men hallå som alla 08 snackar, det är ju som grekiska!


Jaha ja ina ludde bor 14 dagar här hundar till överflöd.


Jag ska sluta blogga, igentligen är det ju bara ett sätt att visa upp ett liv man troligtvis inte skriver. Jag varker ids eller har lust att sitta här hela tiden men iaf ska lägga ner hoppas ni får er ett fycking good life!

Av Susanne Engström - 20 augusti 2010 15:46

Ja min unge ebba snart 3 kan räkna till 12 och kan alfabetet till v! Kan din unge det?


Vart till gve town idag ej så roligt mest pressat nåja bara folket där tar de lungt så blir ju ok.


Vet ej om kompisen ska komma eller inte väntar fortfarande.


Loppis i morron får se hur det går:D

Av Susanne Engström - 19 augusti 2010 15:07

Vad det betyder kan ni ju skita i era JÄVLA gamar! Sköt erat eget och skit i mitt!


Mmm det var ett tag sen man var här hinner bara inte sitta i denna blogg värld och skriva strunt för det gör dom flesta ljuger som fan och bara tror dom är något, jaja!


Ska ha besök och loppis på lördag skojj jo. Måste komma igång me träningen känner mig sliten av att bara sitta blää! städat uppe och nere nu inte suuuper noga men det duger! Jaha dagis på måndag skojj, så nu ska jag ta hand om maten det står på bordet om ca 40minuter stränga tider!


Hallå jag läser inte skitbloggar!

Ovido - Quiz & Flashcards