Alla inlägg under januari 2009

Av Susanne Engström - 29 januari 2009 22:18

Kom in på en sida av en slump me min man Daniel! Sexbrott.com

De är ju en sida som skriver om sexbrottslingar, lägger ut deras namn hemadresser och personnr (även dom fyra sista sifrrorna). Är de rätt? Är de rätt att dom ska bli dömda av människorna i de samhället där dom bor i efter att dom via systemet avtjänat sitt straff?! Ska dom bli sedda som djur? Kanske är de rätt för hur ska inte deras offer känna sig? De var ju inte deras val att bli antastade våldtagna el misshandlade av dom människorna som inte fick nått på annat sätt. Va ger igentligen samhället sken av me dessa sidor hela derasperson nr finns ju ute?!

Av Susanne Engström - 29 januari 2009 16:08

Jaha ett nytt mord i norrbotten wow vilken nyhet nu får väl man ta å ge föräldrarna ett grattis igen vart fan finns ni? Ta hand om era ungar som fan inte kan betee sig, men nu kommer de väl bli så att ni gråter ut får lite pengar å skaffar nya idioter till kids. man får ju ha egna åsikter i sverige el? Ta hand om era små skit ungar så de nån gång blir lungt!

Av Susanne Engström - 4 januari 2009 10:46

Jaha jag kan inte känna mej mer värdelös än jag just gör! Jag fuskade å käkade allt skit på dopet tårta delade jag me minsta smörgåstårta och champis dålig karraktär fy fan! Jag har ju unnat mej tröst mat hela livet så de måste ju avta nu!


Jag tänker klara detta


Bilden jag å ebba sommaren 2007


http://se.youtube.com/watch?v=p-VOsvKLkZ0

Av Susanne Engström - 3 januari 2009 10:25

Idag ska lilla alva döpas, hon är söt som socker:) Hmm ja just skaffat mej ett space hehehe men jag fattar ju fan inte hur den funkar men de ska man väl kunna lista ut. Hmm ska käka köttfärssås idag gott å hemlagat. Igår var mammsen pappsen me kidsen syrran å hennes ungar här. Kom me mat fast de var väl mera dåligt vet ni hur många kcla de är i varmkorv.....hehehe mykket!

Av Susanne Engström - 2 januari 2009 10:47

Är min lägre vikt jag igentligen ska stå på el rättare sakt mellan 49-62 men va fan nog ska jag fixa 49kg ska vara där på 140dagar kommer kosta blod svett å tårar! Jag har ju viljan så inget saknas.


Mathias sluta nu lämmna konstiga kommentarer!


Daniel nice as;)

Ovido - Quiz & Flashcards