Alla inlägg under maj 2011

Av Susanne Engström - 30 maj 2011 20:42

Tänkte jag skulle ge er lite mer skit att skrika om. Respekten ökar och stiger jag vet du inte är bättre än mig men men ta och väx upp.


Ska till åsele på torsdag och hem på söndag! Ska på bröllop, dock inte mitt egna:P


Jahaja börjar jobba på lassa vecka 26:D kirurgen ska man och lojda på :D


I was broken and alone, men nu är det du din lilla sopa som är det. Vart kommer allt detta hat ifrån?! Inte då från mig så ge dig nån jävla gång din lilla jävla fitta. Oj voj ska börja ha vårdat språk:P


Nä har inte tid nå mer tro mig har en naken prins på soffan eller möjligt att han hat kläder men va fan det vet ju inte ni:P


bite me!

Av Susanne Engström - 9 maj 2011 21:30

Hahahah saknat mig?! Klart ni har men har fan inte tid att sitta här nå mera:P


Sommar eller iaf snart men hoppas värmen kommer som alla pratar om är less att frysa som en eskimå! Går ju ännu i yllesockar:D


I was broken and alone, men ni ska veta inte längre. Chockande va? Kärleken hittas av alla och jag vet att även du din skata kommer slippa vara ensam. Men vet även att du kommer få vad du förtjänar! Man behandlar alla som man själv vill bli behandlad!


Mycket hat i min lilla feta kropp men va fan jag överlever behöver ju bara banta:P Tror jag ska gå tillbaka i soffan nu, jonto saknar nog mig.


Bite me.

Ovido - Quiz & Flashcards