Alla inlägg under juli 2009

Av Susanne Engström - 29 juli 2009 07:47

Vill döö nja är inte helt 100 procent seriös nu men nästan vill iaf bli av me skallebanken:p


Jag är fet vill bli smal men jag jobar på det!


Bilden matti å ebba på auditaket

Av Susanne Engström - 26 juli 2009 23:01

Vill sova men årkar inte, jajajajaja massa man måste göra som att ta tjuren vi horna å bli pigg!


Hehehe duu de är nice dina sms man blir gla! Man känner sig inte lika ensam då.


Nää nu ni var stark läs mellan mina rader allt är inte som de verkar å de sista var stolta över vem ni är de kan inte jag vara men ni kan!


värsta flumm fototat av pappa på studenten

Av Susanne Engström - 20 juli 2009 09:24

Åååå mathias de var skojj!


Nej men seriöst så ska jag hitta nå extra bra till ida när hon bli 16 kanske en tattuering men hennes mamma lär döda mej, som om jag bryr mej!?


har bara en sak banta mera njut av att inte äta!


bilden visar kicki min syrra å mia min syrra ida min systerdotter.

Av Susanne Engström - 16 juli 2009 08:57

Min allra bästa väm ska komma till mig i helg ska blir skooooj! Fan va vi ska fnittra! Hihihihi!

Av Susanne Engström - 15 juli 2009 08:18

Höj volymen å ragga på eller?! Tjejer mingar killa vinglar men jag står likförbannat ensam å tittar på.


Igår var mina söta ida hos mej me sin ida många idor:) men iaf de var ju rätt fjortis nice hahaha sorry men hon får mej alltid att göra saker jag sen ångrar. De var iaf så att en av idorna skulle ragga på bilensn chaffis men vet inte hur de nu gick...tror inget uppfattade de så!


Har bokat tattuering hos min snygga granne hoppas den blir bra!


Ha de bäst nu alla loosers!

Ovido - Quiz & Flashcards