Alla inlägg under maj 2010

Av Susanne Engström - 24 maj 2010 10:09

Kan de vara så? För alla är ju så jävla bra på att säga va man ska göra och inte göra! Men när ska ni inse att jag iaf gör som jag vill?!


Ingen annan än jag har rätt till min kropp och har rätten att misshandla mig sj, att svälta hata och plåga mig sj är ett sätt att visa vem som har komandot över mig sj. Å inte fan är det då du!!


Var till sunderby lassa och kollade upp brösten, tro mig jag har aldrig vart så rädd som jag just då jag satt och väntade på att få komma in, jag var på väg att gå. Men dom var riktigt bra både sköterskan och läkaren så fjärilarna från magen försvann, de var inte canser vilket tur så nu tar man nog livet lite mer på alvar än man gjort. Man måste sluta ta allt förgivet och bjuda på lite misstag. Sen var vi på storheden och handlade de var vart som fan ungarna vilda så man var helt slut i huvet när man var hemma:P


Ja va har jag mer hunnit med inte så mycket, lite små pyssel men de är väl allt:P


Så nu ska jag dona i hemmet ha de bra och bite me!

Av Susanne Engström - 3 maj 2010 09:57

Hur fan kommer det sig?! Hahaha:P


Vart och promenerat skööönt, ja så nu då? Jag borde väl tänka på lunch sen ska jag ta biken och hämta ebba. Men vem ids laga mat ensam?


Valborg vart vilt hehe inte på vingliga sättet utan att vi var väl så där 26människor som grillade och brottades. Ungarna lekte i leran ebba hade grus ända in i blöjan men roligt hade dom.


Snart ska jag på roadtripp. Mmm, måste strata 03,00 fast änniu vet jag inte om de blir av att göra hemligort osäker:P


Måste hitta en tattuerare som inte är för dyr, men iaf bite me!

Ovido - Quiz & Flashcards