Alla inlägg under november 2009

Av Susanne Engström - 30 november 2009 09:00

Ebba är prickig som ja en flugsvamp:P Hehehe passar henne.


Julen var på lunch igår kom hem me en massa julsaker roligt hade ju inte så mycket själv men nu har jag så att jag kan lysa upp hela hakkas...hehe:P


JObbet mmm ska börja baka pizza här i hakkas skojj träffa lite folk sen så säljer jag ju partylite och tupperware roligt som fan är det!

Av Susanne Engström - 29 november 2009 18:45

Vem fan gör inte det?! Inte blir ju ens blogg mer intressant om man bara ljuger och låssas vara nån annan. Hemma hos dej är de fan inte städat de luktar sopor skitiga golv och de är inte du som tar hand om barnen!!

Av Susanne Engström - 26 november 2009 08:39

Jepp 071010 kom denna lilla ängel.


    

Av Susanne Engström - 25 november 2009 08:50

Mmm en sak till hota inte mig om du inte kan klara av mig, du är ett pucko och kommer alltid vara ett. De enda du klarar av i livet är att hota ligga i sängen och inte ta hand om dina barn. Vara otrogen och skacka skit låssas vara nån du inte är du hatar alla som är normala och älskar bara dig sj. Att du skiter i dina barn är jobbigt att se låter dom ligga i sina spyor ger inte mat va kan man säga mer än att du är en tokig psykopat!



Japp grattis daniel "bitchen" bäckström på din dag idag:P


Börjat sälja partylite och tupperware roligt värre.!


På lördag har jag ordnat kalas åt bitchen me släkt och vänner, jag har bakat ska göra tårta. Och köpa julmust inge starkare än så!



Iaf jag följer biggest looser och jag finner den som ett bra program jag vill oxå ha den stryrkan att bli smal och väl tränad till somman men jag hara vintern tråkigt att göra nått då. Så jag går mäst ner på somman så jag vet inte.....




Av Susanne Engström - 18 november 2009 15:27

Idag är jag och min helt under bara familj som inte verkar fatta att dom är allt för mig hmm kanske jag nu inte visat de på alla plan men så är det! Det ska bli friterat hos klas och ingabritt inte nu glömma nemo gott flera år sen man åt friterat! Ska gå i gång på en svält månad nu innan jul igen hoppas de funkar å sen så har vi snart kalas 25november men vi ska fira han den 29 grattis i förskott my bitch:P



Sitter här sminkad nytt armband nu badad daniel och ebba härjar på nerdervåningen och i morron ska vi till stan å busa me moffa och mommo som just nu är ebbas favoriter i livet....


Matti har tissar hahaha nice bitch titts you have, men rätt söt är han ju iaf. Bella är en stoppad korv å felicia är en sur myra:)


Rätt roligt att så många läser och känner att dom blir provocerade fast jag bara skriver om mitt liv nåja jag blir iaf snart brunett igen.


  

Av Susanne Engström - 17 november 2009 10:45

Ingen har ju jag lust att på stå men tyvärr är de ju inte så, man blir ju dömd hela tiden. Hur städat man har vilka gardiner har man blommor bakar man själ osv. Men jag kan väl bli bättre på att städa men jag har iaf inte skitit bakar gör jag lagar mat älskar det! Tar hand om familjen till den mån dom låter mig. Jag kan inte köpa julklappar för flera tusentalskronor jag stickar men visst även en köpt klapp ska väl ungarna få...Julbaket julmaten gör jag sj helt från grunden de gillar jag är nog det bästa med julen.........Iaf har loppis på lördag hoppas man får nån krona kanske kan göra nå julklappsfynd vem vet. Väntar på att jag ska hämta ebba borde nog städa hennes rum is tället för att sitta här såå ha de.


  

Ovido - Quiz & Flashcards