Alla inlägg under juni 2009

Av Susanne Engström - 29 juni 2009 07:15

Är de så att vi tjejer tar killarna på ett oseriöst sätt? Jag tod en diskution me en grabb om att dom är lata men han ansåg att vi bara tar deras arbets upplägg på fel sätt. Är de så?! Eller prioriterar vi bara sakerna olika? Nå jag är ju iaf inte så brydd om vem som gör vad för blir de nog skitigt gör jag iaf de sj......! Å inte är de så att jag drar alla under en kam ville kanske bara såra han inbyggda masego så han fick svaret att alla grabbar är skit. Hehehe.


Nå men en annan sak såg filemn patrik 1,5 i går rätt sorlig han hade inget fast hem, jag undrar varför han var så jobbig han behövde kanske bara kärlek?

Av Susanne Engström - 22 juni 2009 07:46

Jag ger dig kärlek för en kväll och känner mig snäll.


Grabbar sup mej snygg om ni vill ha mej på rygg!


Nä men seriöst nu ska jag städa.

Av Susanne Engström - 18 juni 2009 07:41

Jaha då är vi nu i mitten av sommaren....


Nu sitter minsta flickan i min famn me bara blöja och dansar till Dioscocrew husvagn. Hon väntar på att vi ska gå å bada i källaren så man får väl ta å göra de snart.


6juli börjar man jobba ska bli skönt att komma ut lite.


Jag hatar människor som inte kan styå för va dom säger och inte tar hand om sina barn!

Av Susanne Engström - 2 juni 2009 10:00

Många frågar vem jag är när jag inte sitter här jag tykker de är ganska lätt att förklara En blyg bitter porrig mamma mullig lappunge som har hela sitt liv blivit dåligt behandlad men som iaf reser sej å inte visar kännslor utåt, självförtroendet är skit men jag är kaxig å vet vad jag vill! Inte nån som får mej att ge upp vad jag än ska tänkas göra, ja jag vet hur jag ser ut å jag vet vem jag är duger inte de såå skit i de då! Ja nu vet ni vem jag är men vem är du?!

Av Susanne Engström - 1 juni 2009 12:50

Lever man ett liv man igentligen vill slippa? Varför kan jag inte bara ta familjen och fara vidare till något ställe som man kan hitta ett lungn på? Utan bantningsstress och skit, hade troligtvis mått bättre av de!


Loppis på lördag sista innan sommaren, får hoppas man blir av me skrotet och går hem me lite pengar istället.



Ovido - Quiz & Flashcards