Alla inlägg under maj 2009

Av Susanne Engström - 31 maj 2009 13:07

Fick frukost på sängen idag, de tyckte även lilltjejen var roligt så de var ju som en fest för henne.


Igår var min stora familj här vi käkade planterdae grönsaker lekte pussades m,m.

Idag kommer daniels pappa och hans nya fru Lisbeth hit å ska käka skratta men kanske inte så mycket pussande.


Jag el snarare vi har haft en låne bebis boende här å de gjorde väl många kännslor vilda jag vill ju ha en bebis men att skaffa den nu har jag tappat lusten till. Jag velar mellan vill ha och inte vilja ha. Men iaf de får framtiden utvisa hur de blir inge stress runt det.





Av Susanne Engström - 5 maj 2009 09:50

Jaha så nu är de sol å snart hett som tusan, hur ska de nu gå när jag redan klagar på värmen.? Jag är en sommar älskare men nått måste man ju klaga på eller hur?!

Jag ska få en cyckel på torsdag å en stol till ebba så vi kan göra hakkas vägarna osäkra hehehe. Fast jag längtar till att kunna ta me ebba på mina motionsrundor för hon blir ju sur som ett rasande bi när jag går utan henne, hon har humör för två..!

Ok loppis på lördag skojj. Nåja nu äta ha de bäst.

Ovido - Quiz & Flashcards