Alla inlägg under april 2010

Av Susanne Engström - 30 april 2010 09:49

I går kom vi till mina päron ca 06,30. Men iaf min mamma var på möte då flög kaj in i fönstret, han är en duva och vart jagade av två skator. Han klarade sig och gick under pappas snöslunga men till slut kom han fram därifrån kom fram pga av att jag och minsta dotterna pratade me han. Pappa vaktade fönstret hela dagen så att inga skator eller grannens katt jävel kunde ta ha. Han flyttade helt enkelt in hos mommo och moffa.


Ebba tittade på kaj de var hon som döpte han och sa "ingen fara moffa får inte äta dig" 

Hehehe hon ville verkligen ta hem han men att ha en duva boende me två hundar nja tror inte det men iaf vi räddade hans liv!


Idag ska vi till slugan och grilla me hela släkten ska bli skojj som fan saknar mina syrror hinner ju inte träffa dom så ofta.


Jaja nä men nu ska jag städa de har slagit en lerbomd i hallen och alla legon utspridda i tvrummet sen lunch och cyckelfärd till dagis står på listan:P


Mathias tack jag vet att du vill ha mig, bara synd att du är upptagen:P Hahaha nä sluta nu din fru blir ilsken!

Av Susanne Engström - 28 april 2010 07:55

Var inte sååå länge sen man fick dom tröstande orden:P Men jag ser mej hellre som en rygguggla än att alla ska tycka jag är söt. Att vara söt är ju som ett slag i magen på nån som vill vara snygg!


Nåja ja nu håller jag på banta me maggan (hunden) hon behöver oxå komma in i somman 2010 kännslor och inte ligga och sova 24/7 fast sur vart hon i går när hon var tvungen att promenera 40minuter men men ska man vara fiiin får man lida pin!


Ja mathias klart du får komma, måste ju bjuda dej om jag ska få mina mså tjejer felicia och bella hit:P


Bite me!

Av Susanne Engström - 27 april 2010 09:56

Ska ta upp två frågor varför ä'r man inte nöjd med det man har? Och Hur får man den man älskar att visa det?


Mmm, otrohet läste på aftonbladet att en tjej vart otrogen sen blev hon ihjälslagen, ok men de var väl lite att at i eller? Jag gjorde ett misstag för två år sen som till viss del kan ses som otrohet. Jag sårade den jag älskar och troligtvis älskar mig min Daniel! Jag fick nån typ av svamp ihjärnan som fick mig att tro att jag vill ha en snorunge men hallå hur de kommer sig att jag vart förälskad i blåögda bybon vet jag inte men nu iefterhand har jag ännu ågren för att jag gjorde så. Jag gjorde nån jag kommer leva livet ut med sårad fattar inte att vi ännu kan vara tillsammans hoppas han förlåtit mig! Jag är nöjd med det jag har.



Ja om man nu älskar nån annan kan man väl visa det, Daniel visar mig det genom att prutta i sängen leva med mig och ge mig det jag vill ha:P Jag visar att jag älskar han genom ja att bo me han föda hans barn laga hans mat och klaga att han pratar med mat i munnen:P


30juli firar vi träbröllop, vi gifte oss för 5år sen. Wow att han tog mig som jag såg ut då, som en jävla elefant. Men men vi ska ha bröllopsfest utan alkohol trevliga gäster och go mat.


Daniel! Jag älskar dig och dina pruttar de gör flickorna oxå kanske mest ebba hon älskar att sova mellan oss så en lillebror kan hon ju glömma:P


Bite me! 

Av Susanne Engström - 15 april 2010 09:12

Sluta!


Jaja lyssnar ,musik måste få pulsen att gå ner! Jag är förbannad allt skiter ju sig :P


Kanske jag ska ta tag i livet hemma nu ha de.

Av Susanne Engström - 14 april 2010 08:28

Trodde jag hade koll men du var inte den jag trodde


Ska ner och träna i spindelparadiset:P


Mmm Hej

Av Susanne Engström - 13 april 2010 09:55

..... Inte det ni tror! Jag missbrukar mat eller rättare sakt jag har missbrukat! Nu försktar jag maten! Men de är ju mitt problem och inte ert så jag ska inte lätta nå hjärtan här.


Nånå ni kan inte komma åt mig står de er? Jag har mer och mer börjat älska mig sj! Och hatar dig ännu mer.


Ska lyfta lite skrot så man har snygga armar till sommaren :P


Ooooh vi försom oss till 07,15 fick brotton men vi han till dagis!


Håll ihop armbågarna och tryck armarna rakt upp så bränner de till slut och jag kör de med vikter ont får man...men ska man vara fin får man lida pin!


Bite me!

Av Susanne Engström - 12 april 2010 14:23

Bara att tangenttbordet behöver ny batterier....och att daniel är saknad.


Mmm måste städa men vem vill tata om de i sin blogg?


Ska gå ut, och sen bli de pastasås till middag!


Ebba ska bada idag det älskar hon.


Jaja som sakt inget vettigt:P

Av Susanne Engström - 11 april 2010 14:16

Mmm igår var man å röjde på stan:P Gällivare är ju inte specielt stort men men!


Åååå njuter gör jag av solen man mår inte bra om den inte är framme!


Fick besök idag Maria och Marcus de var jätte roligt.


Jaha ja imooron måndag dagen kommer starta av att jag har ångest för somman 2010 men jobbar nog hårt får man de man vill ha!


träning med vikter strax.

Ovido - Quiz & Flashcards