Alla inlägg under juli 2010

Av Susanne Engström - 30 juli 2010 18:19

Mmm looosers finns det massor av vissa är tom bitches! Hahahahaha.

Mmm veden startade jag eller vi med strax efter kl 07 idag på våran bröllopsdag, men iaf vi firade me en ny skottkärra äta ute och chips till i kväll möjligt ett knull oxå.


Var till stora systre idag och hon klippte håret år mig skönt att bli av me nötta topparna.


Kommer nyss från ica vi ska käka kycklingsallad i morron jaja veden oxå inte att glömma!


Bite me bitch

Av Susanne Engström - 29 juli 2010 08:50

Klev upp strax efter kl 05,00:P

Nu ska jag snart på ica ska laga taco to day, sen kommer veden som jag beställt eller kanske det var vi, och ida har sitt kalas idag hur fan ska jag hinna?


Jaja hur står det till me er? Är jag dryg? Tror fan inte jag är det!

Av Susanne Engström - 27 juli 2010 16:39

Ja de gjorde jag!


Detta med att driva me folk vad tror ni om det? Jag borde nog sluta göra det men hallå är ni så blåögda borde ni ju tåla lite eller ska ni bli arga och kalla mej bekräftelse kåt wannabe, möjligt att de är därför jag bresar för er på k6 men vem fan dör av det? Ibland måste man ju bju lite på sig själv!


Regn regn regn, ja va kan då göra mer än att ta en kaka och va lessen.? Eller ta sig ett knull i skogen va tror ni är det nån som vill? Nä men jag har ju redan min villiga bitch Daniel.


Jaja men nu ska jag kolla på recept.nu om dom har nå roligt.


Bite me

Av Susanne Engström - 23 juli 2010 10:03

Mmm snacka om att det finns där! Även här uppe i landet. Nåja är man seriös när man söker skulle man ju finna oxå men är man där som mig kan man hitta trevliga människor att snacka me iaf.

Just nu snackar jag väl men två riktigt goa!

Naket, det är ju ett pris man får betala om man leker på en sida som sen, men va fan man lever ju inte hur länge som hellt bara bresa och se gla ut:P



Ja idag ska vi till the city gällivare städar bara huset och käkar lunch sen åker vi. Mmm ska nog hadla lite food och ebba ska få ett fiskespö.


Imorron kommer de besök från just the city me buss på morronen så skönt om man inte måste tok städa på morronen. ska även bju på en bild eller två.....


Bite me.


ps kyssar på halsen får mig omkull ds

Av Susanne Engström - 22 juli 2010 09:18

Mmmm snoorig och har ett jävla tryck över bröstet hostar ont i halsen fy fan! Man årkar ju fan inte göra nått.


Nåja jobbar iaf inte nå mer, sa upp mig det passade inte!


Jaja får besök på lördag får se om jag måste ställa in?! Mycket har hänt sen jag skrev sist men ids inte uppdatera nu, ebba busar och maken har semester. Nu hostar jag så ska ta de solo framför tvn.


Spelar roll om de bor 400 eller 4000 i hakkas! Det är nått jag skiter i!


Bite  me.

Av Susanne Engström - 9 juli 2010 08:48

Va jag ska göra saker idag när jag är ledig från jobbet eller vad man nu kan kallad det. Gällivare socialtjänst har anställt mig 3veckor att ta hand om två små fina prinsessor:D


Nu ids jag inte nå mer så vi ser sen!


Bite me

Av Susanne Engström - 3 juli 2010 09:08

"vad är loosers för nått?" Men duu en looser är något på två ben som snackar skit och bor i hakkas:P eller i gällivare finns det oxå många. Vet du allvarligt inte vad en looser är eller är de så att du är från hakkas? Jag menar ju inte nu alla människor här är loosers utan bara dom som kommit ivägen för mig!


Hmm ja ibland kan jag få folk att bli rätt arga undrar varför känns det som att de träffar, jag ber ju ingen ta åt sig utan du vet ju vem du är! Sen givetvis finns de folk även i hakkas som man kan ungås me. Vi är ett knuppelgäng som trivs eller vet ju inte va dom tycker man jag trivs iaf i deras sällskap:D Och nej den gruppen är full så inga fler! Hahaha nää men de är bara komma tisdagar kl 11,00 i ett gult hus medtag eget garn till knupplingen! NU kom jag från mitt igentliga ämne var:P


Hmm sitter iaf här fixad från topp till tå tog på mig en svart säck så var ju de lätt fixat:P nu ska bara lunchen intagas och sen blir de stan ett tag iaf. Har massor att göra hemma:D


Så jag hoppas du nu vet vad en looser är eller var det ett luddigt svar?


Bite me!

Ovido - Quiz & Flashcards