Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Kärleken är som en vässad kniv, ionda händer tar den liv!

Av Susanne Engström - 25 november 2010 10:22

Japp är det inte så med kärleken att den ska göra ont som satan? Eller va fan? Den ska ju göra ont så länge man inte är i armarna på den man älskar....

En sak till just om kärlek, JAG ÄLSKAR DEJ vad igentligen betyder dom orden? Använder man dom orden för lösaktigt?


Jag är trevig jag är snäll säger inte alltid vad jag vill och tycker. Men trampar man på mitt revir kan man få det hett om öronen! Det är väl inget hot bara ett löfte?! Är det inte så att man måste visa vad man har, är det så att det man har blir mer vill ha it bara för att jag har det? Är man singel vill ingen ha en är man tillsammans med nå vill alla ha en va fan beror det på?


Otrohet då?! Vad är det? Det är ju så att otrohet kan vara så otrilogt många olika saker, vad är otrohet just för dej? Sms telefonsamtal eller ska man träffas och knulla för at vara otrogen?


Jag bloggar bara för att provocera folk i nte för att jag känner att jag måste vara som alla andra för det är jag inte! Jag är hellre hatad för den jag är än älskad för nån jag inte är!


Nåja bite me my fucking bitches.

 
 
Ingen bild

moppepojke i jokkmokk

26 november 2010 19:14

passa dig va eller så kommer bella å ger dig dalj:=

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Engström - 23 juni 2013 08:13

Blä ids inte ens börja men en annan dag ska ni få veta allt:P ...

Av Susanne Engström - 4 januari 2012 17:19

Bita eller bitas, hugger innan jag frågar. Du går bakom ryggen och pratar är så jävla less på ditt jag är bäst snacket. Du är inte bättre än mig! Bla bla bla.     Bite me. ...

Av Susanne Engström - 21 oktober 2011 14:11

Tycker folket i gällivare bara blir värre och värre, dom säger gör och ljuger om värre saker. Bryr ni er inte om andra och deras kännslor. Ni är ju era jälva loosers psykfall! Alla hatar ju er varför drar ni inte från stan eller lägger er ner och dör...

Av Susanne Engström - 8 juni 2011 14:44

Var på operation med yngsta dottern, gick bra när man väl fick komma till henne hade hon svårt att andas så hon fick medecin och syre så syresmätningen kom över 88. Hon hade haft lite problem med slem under själva operationen också.     JAG ÄLS...

Av Susanne Engström - 1 juni 2011 16:49

Så naken som jag föddes ger jag dig mitt liv! Kan det vara så jävla illa att man ger nån annan ens egna liv? Är inte livet till att levas utan regler utan en massa måsten utan hat och hot?! Är inte livet till att levas fritt? Nja möjligen för alla ...

Ovido - Quiz & Flashcards