Alla inlägg under juni 2011

Av Susanne Engström - 8 juni 2011 14:44

Var på operation med yngsta dottern, gick bra när man väl fick komma till henne hade hon svårt att andas så hon fick medecin och syre så syresmätningen kom över 88. Hon hade haft lite problem med slem under själva operationen också.



JAG ÄLSKAR MINA BARN OCH GÖR ALLT FÖR DOM! Jag gör precis allt, Skulle ge mitt liv om det skulle behövas.



Snart startar jobbet vet inte om det känns mer än jävla skit pist fick shemat igår nåja pengar lever man ju inte utan eller hur?!



Åsele resan var bra, näst intill alla var super trevliga synd att den var ganska kort. Träffade jonas syster My mamma Ingella Lillebraor Leo och GUbben Jan :D Dom gjorde ju resan värd:D



Mår illa av vad säg det, ska städa men tänkte rota i frysen och se vad det blir för food innan jag sätter i gång med ett ont måste!



Jag kan se din verkliga skönhet, känner du hur jag i bland blinkar mitt öga endast för dig? Du rör mig på så många sätt. Sätter så många kännslor i gung ibland undrar jag vad du känner. Jag ser ditt vackra leende dina levade ögon ditt goda hjärta. Ser du vilken is qveen jag är?



Av Susanne Engström - 1 juni 2011 16:49

Så naken som jag föddes ger jag dig mitt liv! Kan det vara så jävla illa att man ger nån annan ens egna liv? Är inte livet till att levas utan regler utan en massa måsten utan hat och hot?! Är inte livet till att levas fritt?

Nja möjligen för alla andra men inte mig jag kan vara lite snabb i livs frågor men inget man dör av, jag har tre barn en bonus dotter har just fått jobb på nll avd 6 kirurg/ortoped.

Så enklare än så är det inte du kan inte leva livet utan en massa måsten utan en massa människor som man hatar och älskar beror ju på vart vinden blåser:P Så mitt liv innehåller en massa måsten, vad innehåller ditt?



Hinner man leva livet innan ljuset brunnit ut? Hinner man ända fram tills man är nöjd alla ska ju nån gång dö allas ljus slocknar. Ingen lever för evigt! Dit jag är på väg lyser mitt ljus starkt det är säker. Jag förtjänar lycka kärlek och att andas mina andetag i den takt jag själv vill.



Grattis MATHIAS! Du har då mina alla lyckönskningar.:D



Så vem är galen och vem verkar klok? Du ditt jävla offer eller jag som tar hand om det som betyder något för mig? Kanske jag flyr för att hitta nått jag saknar kanske jag flyr för att jag inte årkar med, men det är du som är galen!



Kanske jag.....kanske jag inte årkar med en börda som mig själv?!



Bite me

Ovido - Quiz & Flashcards