Alla inlägg under juni 2010

Av Susanne Engström - 30 juni 2010 08:47

Hahahaha! Som tycker jag är likgiltig, so wath.

Skit i mig och sköt erat eget. Jag hatar att folk i hakkas tror att dom har nån status men snälla ni! va bor det här byn 2000 personer mmm och alla tror att alla är bättre än varandra.

Jag tror inte det jag vet att jag har vissa attitydsproblem och de kan bli värre om ni inte slutar tro en massa saker!

Om ni undrar nå varför inte fråga istället för att tracka de gör mig såå jävla less fattar ni?! Iaf jag personliget om jag hör nå skit så brukar jag fråga varför tycker du det inte går jag och surar för nå ryket som lika gärna bara kan va påhittade eller hur? Så nu vet ni varför det gör er till loosers. En sak till varför tycker ni så illa om mig?! Nu kan ni ju berätta hör är ni anonyma era jävla skitstövlar!


Nåja nytt jobb 5/7!


Idag sotade ögon mina viktoria beckham jeans ebhrady skor och svart linne ska till stan och fira systerdottern eva:D Bussen går 11 har massor att göra så¨ha de och DU fuck me:P


Bite me!

Av Susanne Engström - 24 juni 2010 07:28

Men jag diggar dig! Hahaha nää men seriöst visst kan ni hålla me om att det finss idioetr så de mummlar av dom, jag har inte påstott att jag är perfekt eller är den som har rätt att dömma men efter som man har en åsikt så säger jag bara idioter nej tack. Folk som utnyttjar, baktalar, ljuger, och går på dom jag älskar är idioter för mig riktiga irritationsobjekt.

Jag skyddar alla i min familj oavsett vad! Klart man gör de ens eget kött och blod! Så skitsnack om min älskade syster dotter är inte välkommet i mina öron ok? Ta och ge er och tänk på hur ni var när ni var unga!


Jag och ida älsta systerdottern är så lika jag var lika vacker som henne när jag var 10år yngre, hon är som en prinsessa för mig, hon gör lika mycket strunt som jag bråkar hemma dricker mm. Men till mitt försvar så tog jag till spriten först när jag var 17! Hahaha men inte ida. Nåja hon är iaf bäst i hela världen fast de är alla andra syskonungarna och mna egna kids ocå men ida är speciell!


Bite me:P

Av Susanne Engström - 23 juni 2010 14:48

Heej alla oj de var ett tag sen jag ides sitta här men iaf tar en bokstav eller två och skriver.


Ja va fan kan ha hänt mm ebba kan nu skriva sitt namn ebba om hon sewr bokstäverna så skriver hon efter det.


Ungarnas kusin eva retade jennifer för ett tag sen att hon kommer se ut som mig när hon blir stor, jennifer grinar och säger "visst är det inte sant manna för då måste jag ju hålla in magen" haha men jag älskar henne iaf:P


Mmm får sen va har man mer hunnit med vart och badat i mbgt utom hus kallat som satan! Ebba berättar åt alla att hon är vegitarian men äter bara hamburgare hahaha hon har mycket på g hela tiden...


Ja lillebror har fyllt år lillasyster och nu är de kalas hos eva och jan sen ingen föränni juli tror jag får se va man glömt...


Jo jag hatar att läsa bloggar där man vet att allt är på hitt, varför ljuga om allt man gör, vill man göra de så se till att ta er ut eller städa eller va ni nu vill inbilla mig att ni gör och sluta hitta på det är sååå störande. Jo mobbing och raggning även de irriterande på en blogg ni är ju vuxna eller hur? Jag vet vem jag är vad jag gör och vad jag säger, även vilket liv irl jag lever!


Bite me fucking loosers:P Puss på er alla andra.


ps, är lite sur pga bantning ds:P

Ovido - Quiz & Flashcards